onsdag 17 oktober 2007

Limited Edition


Denna är jag också grymt nöjd med. Bodyn kommer att finnas med i min limited edition och finns i storlekarna 6 mån, 12 mån och 18 mån. Byxorna finns bara fyra st kvar av, strl 56, 68,74,80 Tycker nog att de blev lite smala i modellen, men jag gillar färgställningen skarpt.


Ni som väntar tålmodigt på kanintyget så är det på gång i produktion, men han kunde inte säga hur lång leveranstid, jag återkommer om det. Jag längtas. Fick också veta att det gick att trycka på velour, kanske det vore något till nästa gång....

6 kommentarer:

Botilda sa...

JAAAAA! Tryckt velour! Har massor av planer för kanintyget, men väntar så snällt och tålmodigt så ;-)

Jes sa...

Coola kläder, tryckt velor, låter intresant, men lossnar inte trycket lätt från tygt?

Anonym sa...

Jag skulle tro att exempelvis Svea*stars mönstrade velourkläder är tryckta (??) Det ser ut som som det om man tittar på tygets baksida. Detta gäller förstås inte deras randiga tyger.
Jag håller på endel med screentryck (endast på hobbynivå) och jag testade på frotté. Det blev inte bra :(
//Annika

JNYdesign sa...

Jag ska faktiskt testa med screentryck på velour, bra ideé, tack annika, men även om det inte fungerar så bra hemma för mig så antar jag att det fungerar när de gör det på "riktigt" hur gör man annars, de kan ju inte sälja tyg där trycket lossnar. Och Sveastars velour tyg är tryckt, annars om det var vävt, skulle framsidan se lika dan ut som baksidan.
Men vi får väl se om det går, ska prova först på en bit här hemma så ska ni få veta hur det gått. Kankse jag hinner under nästa vecka. VI hörs ha det gott. Alla.

Gekko sa...

Velouren låter ju frestande!
Tycker förresten att jag känner igen trycket på bodyn:-) Vi använder den mössar i stort sett varje dag!! Tyget i byxorna är coolt!

rino sa...

åh vilka balla byxor!
tryckt velour låter som en strålande idé...