söndag 16 november 2008

Mitt Give and Get paket


Det var länge sen nu jag skickade mitt paket, men nu tar jag mig tid att blogga om det.
Jag skickade alltså till Ottopippis tvillingtjejer, och jag är igentligen emot att ge tvillingar exakt likadana kläder, men jag kunde inte låta bli, och om jag själv fick tvillingar skulle jag nog klä dem i lika kläder. Om det inte var två olika kön förståss.



Paketet innehöll 2 kaninklänningar i det tyget med rosa tryck som jag endast fick någon meter av, 2 "surftyger" en broderisax, en sömometer och en filtat nåldyna med jämtlands flaggas färger.
Det gröna står för gräset och det vita för snön och det blå för himlen. Jo just det höll på glömma jag skickade ju också med en strut av Årechoklad.
Jag är ganska övertygad om att mottagarna blev nöjda. De är ju också ägare till alldeles unika klänningar som ingen annan har.


1 kommentar:

OttoPippi sa...

Hej kära hemlisvän!!! Vi är bara SÅÅÅÅÅÅ glada för vårt paket jag och tjejerna!!! Jag skäms lite över att jag inte visste att de rosa kaninerna var så sällsynta till en början, även om jag förstod det sedan ganska snabbt!!! TACK för ett underbart paket där allt används flitigt :-)