fredag 12 december 2008

Och vinnaren är........

Jag gjorde ju så här att jag skrev ner alla namn från kommentator fältet (och de som lämnat 2 kommentarer fick så klart bara en röst och mig själv tog jag givetvis bort) Sedan lottade jag och jag lovar jag gjorde det med vittnen och ändå fastän lapparna var helt omblandade så hamnade ändå vinnarna relativt nära varandra. Jag tycker det blev så konstigt att jag nästan övervägde att göra om det, för att jag tänkte att ni skulle tro att jag fuskat. Men om jag gjorde om det så skulle det ju inte bli rättvist för de som vann första dragningen så jag lät det vara som det blev.

Vinnarna är....
Nr 1 - Älsklingfrö Grattis till ett present kort för 4o0 kr att handla för hos JNYdesign
Nr 2 - Skaparmani Grattis till ett present kort för 100 kr att handla för hos JNYdesign
Nr 3 - Jessica Grattis till ett present kort för 100 kr att handla för hos JNYdesign
Nr 4 - Mojja Grattis till ett present kort för 100 kr att handla för hos JNYdesign
Nr 5 - Stratus Grattis till ett present kort för 100 kr att handla för hos JNYdesign

Och för att det inte skall bli några funderingar kommer jag härnäst att göra ett inlägg på er blogg.
Tyvärr har jag inte funktionen i webshopen att kunna använda presentkort så ni kommer att behöva maila mig när ni vill beställa. Så fort ni bestämt er vad ni vill ha så är mailen: info@jnydesign.se
Jag har fått besked om att ALL-IN skall levereras innan jul (vilket jag inte riktigt tror på) men om ni vill kan ni ju vänta på den kollektionen. Ha det gott så länge så hörs vi på mail.

6 kommentarer:

Vindling sa...

Stort grattis till alla vinnarna!

Anonym sa...

Weeeeeeee! :-)

Blev såå glad!

Ska blogga om det sen och göra ännu mer reklam för er!

Ha en fortsatt skön helg!

Anonym sa...

Tjiho vad kul! Då blir det nog en klänning till till Storasyster, men från ALL IN, jag väntar på den. Hoppas för din skull att den kommer när det är sagt. Jag kan vänta. :-)

Anonym sa...

Men å vilken rolig överraskning att komma hem till. Då kommer jag snart med en beställning på två julklappströjor tror jag minsann!

Skaparmani sa...

Jaaaaa!
Gud vad glad jag blir.
Ska genast kolla in sortimentet, vilken fin julklapp.

Tack

Anonym sa...

hej!
klart jag är intresserad! så fina saker! :-)
Nu har ju julhysterin lagt sig så man hinner andas.... kanske vi kan höras närmare efter julhelgen?
GOD JUL!!!!
Kramar i massor från ett snöigt norrland