tisdag 17 februari 2009

Poserande tjej



Har lite mycket att göra just nu. Har ett bokslut som skall vara klar sista februari samtidigt som jag skall ställa ut på Baby Barn mässan i Göteborg samma helg. Febril aktivitet pågår här hemma. Har sytt 20 st kaninklänningar som skall med och lite muddbyxor. För övrigt kommer jag att visa Vågade ränder (som det inte är så mycket kvar av) och All-in kollektionen. Ni som tänker gå på mässan. Kom förbi min monter. Andra på vänster sida precis vid ingången. Vi ses

4 kommentarer:

Skaparmani sa...

kolla in på min blogg, så får du se dockklädes versionen av detta plagg!

Superskönt tyg förresten, hoppas på att se mer av dina tyger!!

od Andulky sa...

Jättefint set! Lycka till på mässan, hade jag bott i Göteborg hade jag kommit förbi :-)!
Är bara så himla nöjd med kanintyget!

OttoPippi sa...

Grymt cool med alla dessa vågor!! Lite Mah jong över det hela!!!

Jag skall försöka titta förbi (bor ju i Götet)

Sandra -Vildkatten sa...

Åhhh ska definitivt komma förbi din monter. Har bokat in mässbesöket till lördagen.