måndag 13 april 2009

Äntligen

Här kommer mitt bloggning om mitt give and get paket. Mitt get paket alltså. Jag har haft för mycket att göra för att hinna blogga men nu har jag några minuter över.


Paketet innehöll en t-tröja till stora killen som han är extremt nöjd över. En klänning till lilla tjejen som hon var väldigt fin i. 2 st tygbitar som jag vet vad jag skall göra med, men inte när jag har tid. Nålar som alltid verkar gå åt. En väska som redan har fått sin plats som "dagisväska" dessutom var det med en mönster på morgonrock och det var väldigt bra för båda barnen har växt ur sina och snart är det ju sommar och då vill de ha morgonrockar med på badstranden. Tjejen har redan önskat sig en morgonrock med hello Kitty på, så det är väl bara fram med brodyr maskinen. Har några lediga dagar i maj så det skall nog lösa sig. Hoppas jag inte missade att fota något från paketet. Vi är väldigt nöjda med allt från paketet och allt passade perfekt. Tack min hemliga vän. Kram










1 kommentar:

Anonym sa...

vad glad jag blir att paketet "gick hem" =) finfina barn du har och skönt att kläderna passade =)