lördag 16 maj 2009

Alla vägar leder till JNY

Jag vet att jag har många sidor aktuella, jag har också ca 5 olika emailadresser som jag läser dagligen och kanintygsformulär på en sida, hemsida på en annan, webshop på en annan osv osv.
Blog på en annan. Jag håller på att bygga om allting, eller det mesta, (och det är inte ens jag som gör det) Det skall bara finnas en hemsida och där kommer man att kunna hitta allting det andra. Så det kommer bli enklare. Det enda som fungerar riktigt bra just nu är formuläret till kanintygsbeställningen. Och den finns ju länkad både från hemsida, webshop, och här på bloggen.
Vill någon annan hänvisa till formuläret på sin sida så får man givetvis gärna hjälpa mig med att sprida adressen.
Du som ändå inte hittar till beställningssidan kan klicka här, så kommer du direkt.

Mer kaniner till folket. Jag vill hem och sy i det gul-röda och det lime-gröna, så imorgon söndag blir det uppehåll i packandet för mitt ego. Men det går ju ändå inga posttransporter på söndagar och det mesta (av det som kan skickas) är redan packat. Nu väntar jag på leveransen av det blåa trycket, skall bli spännande.

1 kommentar:

Skaparmani sa...

ser fram emot att se vad det blir!