lördag 19 december 2009

God Jul och Gott Nytt År

I mellandagarna kommer moln velour och moln Jersey.
Så fort som möjligt ska jag försöka uppdatera formuläret. Det kommer även en begränsad upplaga av vågade ränder i fyra färgställningar och ett nytt stjärntryck i samma färgställningar.

I början av nästa år kommer moln i interlock i både gamla och nya färger, ett fordons motiv som heter Morfars Maskiner och slutligen kommer Farmer.

Under jul och nyår kommer det att packas och skickas sparsamt eftersom jag vill vara så mycket som möjligt med min familj och mina barn. Att det dessutom är massa helgdagar kan innebära senare leveranser än vanligt.
Jag önskar alla en riktigt God Jul och Gott Nytt År.
Kramar Jenny

13 kommentarer:

Bustråden sa...

Å låter som det kommer många roliga tyger, ser fram emot dem!

MinaMirakel sa...

Låter spännande med dom vågare ränderna!/Åsa

JuMel sa...

Längtar verkligen efter mera moln, moln i velour och jersey och allt annat spännande nytt. Känns som att det kommer att bli dyrt:) Ha en skön jul och nyårs helg och försök vara ledig så mycket som möjligt!

Anonym sa...

Oj, det var goda nyheter! Härliga julklappar (till mig själv!).

Se till att ha en riktigt god och lugn jul med familjen! Jag är säker på att varenda kotte har full förståense att också du vill ha ledigt över helgerna!

Kram Thea (Kokalal)

KRUMELEJ sa...

Åh, vad mycket spännade som väntar :D. Hoppas nu att du får en riktigt lugn och mysig jul med familjen. God Jul!

Benglan sa...

Ser fram emot nyheterna :)
God Jul!

mammagumman sa...

God Jul till dig med. Jag kan glatt berätta att djunglebodysarna gått som smör i solsken. Mer sånt! Ha en fortsatt skön sista adventshelg. Anna / KoKoBello

Mimmi sa...

Så spännande med nya tyger. Jag hänger på "låset", har redan många idéer kring nya tyger.

Ha nu en underbar jul- och nyårshelg!

Johannah sa...

åhh vad härligt!

Vad blir det för färger på molnvelouren?

Villa Nystuga sa...

God Jul och Gott Nytt År på dig med. Ser verkligen fram emot de nya tygerna så vi får hoppas att tomten kommer med MASSOR av tygpresentkort i år ;)

barnpalatset sa...

God Jul & Gott Nytt År, ser fram emot de nya tygerna! Bäst att önska sig pengar i julklapparna för det kommer nog att bli en hel del underbara tyger att beställa i mellandagarna då =)

Tanjis sa...

Dessamma till dig med!
Tack för att du är så duktig, dina tyger är helt fantastiska! :)

Palven sa...

Det låter klokt! Man ska ta tillvara på tiden med sina nära och kära.

God fortsättning :o)