onsdag 6 februari 2013

Syfestival 15-17 februari!

Nu är det snart dags och vi kommer att finnas på syfestivalen i Stockholm i monter B06:30. Vi laddar som vanligt upp med färgglada nyheter och gamla favoriter till bra mässpris! 



Nya fina färger på våra populära stjärnor i cirklar kommer till festivalen. 
Dessutom kommer även våra tidigare färger i svart och rosa att finnas på mässan.


.. och eftersom JNY 5-års jubilerar i år så kommer ett av våra första tyger åter i tryck 
lagom till mässan.
Det tre översta (rosa, turkos och orange) är dessutom ekologiska.

Vi ses på mässan!
Team JNY.


4 kommentarer:

od Andulky sa...

Så kul med kaninerna!!!

Ullis sa...

önskar jag kunde komma på mässan! :)
Stjärntyget är så fint!

lavendia sa...

Har kollat igenom hela bloggen. Fina kläder. tygerna kände jag ju till.
Jag har sytt av en del. Se min blogg 130205, 130129, 130125. Och mer tyger har jag kvar. (och min dotter kommer för att byta ett tyg i vecka 7).

Anonym sa...

Ni kommer väl också till symässan i Göteborg?