lördag 15 juni 2013

Det brinner!!

Tröja!

Vi har en liten kille i kompis gänget som är bil galen precis som min lilla kille och vad passar då bättre i två års present än en töja med massa bilar, presenten blev mycket uppskattad även om inte mjuka paket brukar vara dom mest spännande. 
Raglar modell igen, jag vet lite tjatigt är det men nästa gång ska jag hitta på något lite mera annorlunda det lovar jag!
Med röda stjärnor som ärmar tyckte jag att brandbilarna framhävdes lite extra av alla utrycknings fordon, det är lite skojigt att tyget kan förvandlas lite beroende på vad man väljer för färg till. 
En anar rolig sak med detta tyg är att man kan variera sig i oändlighet när det gäller färg val av kantband i halsringningen och muddarna i ärmslut. 

Samma modell som så många gånger förut men det händer ändå lite när ärmarna också var mycket mönstrad precis som tröjlivet.


Mönster:
Tröja stl 92 ottobre 4/2012

Material:
Röd mudd i ärmslut

Ha de gott!!
Vänliga hälsningar Pernilla/ Mockolini


Inga kommentarer: